spj, co tak wcześnie na tego spota jechałeś? :P
Wymiana paska rozrządu + pompa wody - porada
Zwiń
X
-
Wymiana paska rozrządu + pompa wody - porada
Witam. Chcę wymienić rozrząd u siebie w aucie. Teraz mam pytanie. Lepiej kupić wszystkie części na allegro czy lepiej w ASO albo dillera? Są tam różne marki rozrządu, a ja chciałbym kupić i założyć oryginalny. Są tam rozrządy między innymi takich marek jak: INA, SKF, Ruville,
To samo tyczy się samego paska jest DAYCO CONTI LUB GATES i jeszcze jeden ale teraz na szybko nie pamiętam.
Taka sama sytuacja z pompą wody. Są dostępne firmy Doltz, SKF oraz INA.
Ceny rozrządów od 400-560zł + wysyłka. Silnik 2.0TDI 140KM BMM
ASO, Diller: 560zł Plichta 540zł AG-MAR
Doradźcie mi proszę!
PS. Sklep mi dodatkowo takie coś podesłał http://www.rozrzad.pl/pl/c/zestawy-rozrzadu/2413Skoda Octavia II Kombi: Ambiente 2.0 TDI 140KM
-
-
Chyba kupię tutaj http://www.volkswagengroup.pl/produc...id_product=523 ktoś wie czy ten pasek jest od SKF czy INY? Tak z czystej ciekawości, która firma jest lepsza? w innych ASO za pompę chcą ~650-850zł chyba, że odeślę im starą oryginalną pompę to wtedy 160-215zł... Dziwne, że Ag-Mar Częstochowa nie robi problemu i nic takiego nie muszę robić i wysyłają mi komplet w tej cenie także to jest ich plus. Na allegro nawet taniej sprzedają http://allegro.pl/rozrzad-038198119a...tml#tabsAnchorSkoda Octavia II Kombi: Ambiente 2.0 TDI 140KM
Komentarz
-
-
odgrzeję .....
rocznik 2010, BXE , 78 tysiaków zrobione - kiedy wymienić rozrząd ?
Facet z ASO tak mi odpisał .....cytuję :
Witam
Producent określił max przebieg do wymiany rozrządu na 150 tyś km i termin czasowy na 6 lat – w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
Ogólnie w serwisach przyjęło się, że wymianę wykonuje się przy 120 tyś km.
Tutaj decyzję pozostawiam Panu.
Komentarz
-
-
Poczekaj do 100 - 120 tkm, jak nie pocieknie pompa to powinno spokojnie dać radę. A to co mówią w ASO....Moja CFHC ma wg serwisu interwał 210.000 km. Wymieniłem przy 130.0000. Dla przykładu ASO zaleca tez wymiany filtra powietrza co 90.000 km - nie trzeba tego chyba komentować. Paliwa jakoś podobnie :diabelski_usmiech . W końcu serwis musi mieć potencjalnie na czym zarabiać
Komentarz
-
-
bomber_wwa osobiscie wole jak w takich przyapdkach warsztat sam dostarcza czesci. (zawsze mozesz sobie zazyczyc czesci oryginalnych). Dlaczego odpowiedz prosta. Jesli cos sie bedzie dzialo po wymianie warsztat musi usunac usterke. Wtedy to warsztat ponosi koszty a nie Ty. Jesli Ty dostarczysz czesci i w miedzy czasie cos padnie. Bedziesz musial zakupic nowa czesc i dodatkowo placic za robocizne.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
bomber_wwa, nietsety nie pomoge Ci jesli chodzi o PL. Szczerze mowiac nie lubie jak klienci sami przynosza czesci (szczegolnie) osoby ktore nie maja pojecia co kupuja. Ja dostarczajac czesci dla klienta kasuje mniej niz zaplacilby w sklepie wykorzystujac w ten sposob znizke jaka wypracowalismy przez lata. Jezeli klient nie poprosi o tanie czesci to zawsze staram sie dostarczycz czesci porzadne. CONTI, INA, DYCO, JEsli cos padnie klient ma wymienione w ramach gwarancji a o zwrot kosztow lacznie z robocizna domagamy sie od dostawcy wadliwej czesci.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bomber_wwaW Warszawie w dwóch warsztatach krzyknęli mi 1200 zł za wymianę rozrządu w mojej 2.0 TDI
teraz pytanie, czy to rzeczywiście tyle ma kosztowaćO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misza_zabrzebomber_wwa osobiscie wole jak w takich przyapdkach warsztat sam dostarcza czesci. (zawsze mozesz sobie zazyczyc czesci oryginalnych). Dlaczego odpowiedz prosta. Jesli cos sie bedzie dzialo po wymianie warsztat musi usunac usterke. Wtedy to warsztat ponosi koszty a nie Ty. Jesli Ty dostarczysz czesci i w miedzy czasie cos padnie. Bedziesz musial zakupic nowa czesc i dodatkowo placic za robocizne.
Zamiast zaplacić u mechanika 1200 za wszystko, polasilem sie na oszczedność niecałych 200zl na czesciach ktore sam zakupilem w necie. Okazalo sie że pasek byl wadliwy i muslem za robocizne ponownie zaplacic 600zl i kupic nowy pasek conti za 180zl. Jask bym wzial wszystko w warsztacie wszystkie koszty poszly by na strone dostawcy czesci.
Komentarz
-
-
Angrekoo, i mysle ze to dobry przyklad. Jesli umiesz sam wymienic rob co chcesz. Jesli nie postaw na warsztat.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
Komentarz